תחילת הדרך: לאחר הצבא בחרה ללמוד תקשורת וניהול, אהבה מאוד את התחום ושאפה להשתלב באחד ממשרדי הפרסום. בפועל, הצליחה להתברג דווקא בחברת הייטק, שם התקדמה ולמדה הרבה מאוד. שלוש שנים לאחר מכן, ב-2010, כשאביה רכש את חברת רב-בריח, היא החליטה להצטרף לעסק המשפחתי. החברה מנתה בזמנו 100 עובדים במפעל ייצור אחד ומאיה גדלה והתפתחה במקביל לצמיחת המותג ובשנים האחרונות היא משמשת סמנכ"לית השיווק של הקבוצה.

כיום קבוצת רב-בריח היא אחת מפורצות הדרך בתחום וכיום מבצעת מהפכה ענקית המתרחשת כבר בדלת הכניסה עם השקת דלת חכמה. החברה מונה כ-1,000 עובדים, מתפעלת שמונה מפעלים ועוד שניים בבנייה ואחראית על ייצור מגוון של מוצרים כדלתות פנים, שערים ומסננים לשוק המוסדי, חברת הנעילה, אנרגיה ועוד.

פרויקטים מעניינים: המהלך השיווקי שבוצע לחברה. "רב-בריח מזוהה בראש ובראשונה עם ביטחון ואיכות. השנה החלטנו להתחיל בהליך של מובילות על תחום העיצוב והסטייל עם קמפיין OPEN WITH STYLE. החברה השיקה קולקציות חדשות בדלתות הפנים ובדלתות הכניסה ובחנה את סטנדרט העיצוב שלה בכל המוצרים. האסטרטגיה של יצירת שיח על סגנונות עיצוב מוכיחה את עצמה כל יום בהתנהלות מול לקוחות, אדריכלים ומעצבים. הקמפיין זכה להערכה גדולה וגרפנו את פרס החדשנות של איגוד השיווק".

מהלך נוסף שביצעה מאיה בהיבט השיווקי הוא עליית אתר איקום חדש לחברת רב-בריח. "השבוע השקנו את האתר הכי מתקדם בתחום הדלתות בישראל. האתר מאפשר ללקוח לעצב את הדלת לפי הגודל, הגוון, החיפוי והידית ולהזמין אותה אונליין. הצלחנו להסיר חסמי קניה מקוונים באמצעות הדמיות אינטראקטיביות יפיפיות, עם מידע רחב, סרטוני הדרכה ותמונות של הדלתות בבתי אדריכלים ולקוחות. את הדלתות שהלקוח הוא יוכל לרכוש ממש אונליין או להמשיך לפגישת ייעוץ עם הנציג הקרוב ביותר אליו. במילים אחרות, Style& Buy, אתר האיקום החדש של מותג דלתות הפנים המוביל בישראל".

אדם שהשפיע מאוד:  "אין ספק שזה אבא שלי, שמואל דונרשטיין. הוא דמות שהשפיע על כל כך הרבה אנשים, אבל עבורי הוא גם אבא וגם מודל בעבודה ובעסקים".

פעילות התנדבותית: תמיכה בספורטאים צעירים. "חינוך לספורט ובריאות הוא חלק מהחשיבה של הנהלת רב בריח. לאורך השנים תמכנו וליוונו ספורטאים כמו אורי ששון, הטניסאית לינה גלושקו, קטי ספיצ'קוב גולשת הרוח וכמובן לינוי אשרם שאותה ליווינו במשך חמש השנים האחרונות. כחברה תעשיינית אנחנו רואים דמיון לעוולם הספורט וערכיו, בשניהם דרושים הרבה סבלנות, התמדה, עבודה יום יומית ולמידה  מכישלון.  אימוץ ספורטאים כנותני חסות זה חלק מהאג'נדה של החברה לתרום לקהילה. אנחנו גם מאמינים כי זה לא רק טוב למותג ולספורטאי , אלא גם מטמיע ערכים ותחושת שייכות בקרב העובדים".

יעדים לעתיד: "להמשיך לעשות את מה שאני אוהבת".