תחילת הדרך: החל לעבוד כנציג מכירות בחברת סולרית ובהמשך כמשווק פרויקטים נדל"ניים. התחנה הבאה היתה במשרד תכנון, בתפקיד מפקח על עבודות הנדסיות מול רשות מקומיות וגופים ציבורים. "ההתנסות המקצועית אפשרה לי לראות שיטות ניהול שונות ולהבין את התהליכים מהיבט התיכנוני ואת הבירוקרטיה הקיימת בענף מהצד של הרשות".

בהמשך השתלב בחברה הכלכלית של עיריית חדרה כמנהל פרויקטים. שם גם התנסה והתמחה בתכנון, תקצוב, כתיבת מכרזים, בחירת אנשי מקצוע, ניהול צוותים ולוחות זמנים, ניסוח מוקפד והדוק של חוזים מול כל הספקים ובכלל אחריות על כל הגורמים הרלוונטיים. "הייתי גם בצד של מזמין העבודה וגם בצד השני כספק וזה מאפשר לי להציע ליזם מבט מקיף של 360 מעלות על הפרויקט".

פרויקטים מעניינים: בית ספר חדשני בישוב קרני שומרון, הראשון מסוגו ביהודה ושומרון בהיקף של כ-5,000 מ"ר בנוי המשלב חשיבה מחודשת על מרחב הלמידה בכיתת האם וסביבתה, כחלק מהתפיסה הפדגוגית ובהתאם לאסטרטגיות הוראה חדשניות, המזמנות ומעצימות תהליכי למידה ייחודיים.

אירוע שהשפיע על הקריירה: "התקשרות עם לקוח מ.מ. קרני שומרון גרמה לי לראות דברים אחרת, להבין שמנהלי פרויקטים ציבורים חייבים לנהל תהליכים מתוך מחשבה על הקהילה שהיא היסוד, מספקת בסיס, תחושה של מקום ושייכות. המועצה הייתה פתוחה לחדשנות בנושא הקמת בית ספר חדשני, מה שהוציא ממני צלקת ישנה כילד שנפגע מהשיטה הפדגוגית הישנה, שאינה צלחה להגיע לכל תלמיד ולהוציא את המירב ממנו. זה נתן לי את הבנה שיש לי את הכוח לשנות את העתיד החינוכי ע"י בניית מבני ציבור מחודשים עם מרחבי למידה בכיתת האם וסביבתה, כחלק מהתפיסה הפדגוגית ובהתאם לאסטרטגיות הוראה חדשניות המזמנות ומעצימות תהליכי למידה ייחודיים. זאת במטרה לעזור ולקדם את הילדים ומרחבי הלימוד כדי שכל ילד בישראל יוכל לקבל את הכלים להצליח".

יעדים לעתיד: להמשיך לעשות טוב