תחילת הדרך: לענת למעלה מ 15 שנות ניסיון בתחום השיווק, בדגש על תחום הקמעונאות והריטייל והיא כיהנה במספר תפקידים ניהוליים. את דרכה החלה במחלקת השיווק של המשביר לצרכן כמנהלת מותגי האופנה הבינלאומיים ספרינגפילד וומן סיקרט.  בין השנים 2014-2021 שימשה מנהלת השיווק של רשת "אלוני" מקבוצת חמת. בנובמבר 2021 מונתה ענת לסמנכ"לית השיווק של חמדיה גרופ, הנמצאת בבעלות קרן ההשקעות טנא והיא שותפה לבניית קבוצת 'חמדיה גרופ' המובילה את שוק הדלתות בישראל.

ב-2021 מוזגה הפעילות העסקית של דלתות חמדיה, המייצרת דלתות פנים עם זו של חברת רשפים, המייצרת את כל סוגי הדלתות, אש, מחסן ודלתות כניסה מעוצבות בעלות טכנולוגיית נעילה חכמה. שתי הדלתות הן יצור כחול לבן ואוחדו בכפיפה אחת מתוך מטרה ליצור סינרגיה שיווקית ללקוחות המתעניינים בשני המוצרים יחד, צעד שגם חיזק את מעמד הקבוצה בענף הדלתות בישראל. כיום מנהלת הקבוצה 12 אולמות תצוגה בפריסה ארצית ועובדת בערוץ קמעונאי מצפון עד דרום וכן ערוץ מכירה מול קבלנים, יזמים, אדריכלים ומעצבים.

פרויקטים מעניינים: ענת ניהלה לאחרונה קמפיין לרגל השקת סדרת הדלתות החדשה של דלתות חמדיה בהיקף של כחצי מיליון שקל. "יצאנו עם קמפיין ששם דגש על הערכים הבולטים של המותג הדוגל בחדשנות – והוא השקת טכנולוגיית האולטרה קוויט, הרשום כפטנט בלעדי של לבידוד רעשים של דלתות חמדיה".

פרויקט נוסף שענת חתומה וגאה בו הוא זה שקידמה במסגרת תפקידה הקודם ברשת אלוני, אז הקימה את הערוץ הדיגיטלי My Alony.

אירוע שהשפיע על הקריירה: בחירתה על-ידי איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק ביוני 2021, בזכות מהלך הקמת ערוץ הדיגיטאלי My Alony שנחל הצלחה גדולה.

שני חברים טובים מהענף: רועי רגרמן, מנכ"ל דלתות רשפים ולילך נקל מעצבת פנים.

יעדים לעתיד: "הובלת מהלכים אסטרטגיים ושיווקים שיביאו לקפיצת מדרגה ביכולות השיווק של חברות חמדיה גרופ".