תחילת הדרך: גיל גדל בבית לצד הורים אדריכלים ואת רוב חייו העביר באתרי בנייה. את דרכו המקצועית החל בחברה שעסקה בניהול מערכות שיווק פרויקטים למגורים כנותנת שירותים לחברות נדל"ן. לפני למעלה מ-15 שנה חבר לאביו יובל, בחברת 'נדל פרויקטים' והשתלב בניהול ופיקוח פרויקטי בנייה.

חברת נדל פרויקטים היא חברת בוטיק בעלת עשרות שנים בתחום הבנייה. החברה מפקחת על הבנייה ומנהלת את הפרויקט מבפנים ומבחוץ – 24 שעות ביממה. הניהול כולל ביקורים יומיומיים באתרי הבנייה, רכישות, בדיקת מחירים וליווי לכל אורך הליך התכנון. סוגי הפרויקטים כוללים בנייה חדשה, שיפוץ מאסיבי, בנייה או הרחבה של משרדים או בתים פרטיים ודירות יוקרה.

פרויקטים מעניינים: פרויקט בישוב סביון שכלל שיפוץ מאסיבי ושימור בית ישן בהיקף של 300 מ"ר ובנייה של בית חדש לצידו בהיקף של כ-300 מ"ר בנוי.

ניהול ופיקוח פרויקט בית פרטי בכפר סבא, בהיקף של כ-270 מ"ר בנוי על מגרש של כחצי דונם כולל בריכת שחיה מיוחדת. וכן פיקוח וניהול של כ-450 מ"ר דירה במגדל בתל אביב.

בנייה של אולם זאפה על הגג החדש בהרצליה.

אדם שהשפיע עליך: "אבי יובל. הוא הקים את החברה ולימד אותי כל מה שאני יודע. מגיל צעיר יש לנו קשר מאד מיוחד. המנטור שלי".  

שני חברים טובים מהענף: האדריכל טל פייסט והמפקח דוד טל.

פעילות התנדבותית: "מנהל בהתנדבות פרויקט בבית חולים תל השומר הכולל הקמת מתחם ספא סמוך למחלקה האונקולוגית ילדים. המתחם ייקרא "הספא של אלה".

יעדים לעתיד: "להמשיך לבנות בתים יפים ולשמח משפחות".