ראשית הדרך: בשנים הראשונות לאחר הקמת 'צמח המרמן' התמקדה החברה בבנייה בצפון הארץ. הפרויקט הראשון שהוציאה לפועל הוא בניה של 63 דירות בטירת הכרמל. לאט ובהדרגה התקרבה החברה למרכז והיום היא חולשת על כל הארץ תוך שהיא כוללת בניה מאסיבית באזורי ביקוש ופריפריה.
את הפרויקט הראשון החל בן-אברהם בשיפוץ מאסיבי של בנק לאומי ברחוב החשמונאים בתל אביב, אז שימש מנהל עבודה בחברה המשפחתית. הפרויקט הבא שלו היה הקמת מחסן 8 בעכו של חברת טמבור ובהמשך הקמת מפעל חוגלה של חברת קימברלי בכפר חסידים.
פרויקטים מעניינים: לבן-אברהם פינה חמה לפרויקט שוק בצלאל שהוקם סמוך לשוק הכרמל בתל אביב. הפרויקט כולל שני בנייני מגורים בני 7-8 קומות סביב כיכר תוססת ומתחם מסחרי המנוהל עד היום על ידי בן-אברהם.
בין הפרויקטים שמקדמת 'צמח המרמן' ניתן למנות את שכונת הים-אכזיב שבצפון נהריה; פרויקט פינוי-בינוי בשכונת בת גלים בחיפה לבנייה של 419 דירות; פרויקט לבניית 188 דירות בכרמיאל, 100 מתוכן להשכרה לטווח ארוך; מתחם כורזין בחלק הדרומי של גבעתיים שיכלול 12 בניינים בשימושים מעורבים ופרויקט ברמת השרון לבניה של 570 דירות. "אנחנו הולכים לעשות את המוצר הטוב ביותר שיש היום בשוק מה שיטרוף את המחירים", מסביר בן-אברהם.
תחביבים: מקפיץ מחבתות בבישול ומשמש דיג'יי עם חיבה יתרה למוזיקת האוס.
האדם שהשפיע עליו במיוחד: אביו, אבי בן-אברהם, מהנדס בניין במקצועו, לימד אותו את יסודות המקצוע וגם "איך להיות בן אדם לכל אדם", מסביר בן-אברהם.
האירוע העיקרי שהשפיע על הקריירה: הנפקת החברה לבורסה ב-2007. מאז ההנפקה הפכה 'צמח המרמן' מחברה מקומית לחברה ארצית גדולה והתקדמה בכל הפרמטרים: היקפי הפרויקטים, התמהיל והפריסה הארצית. אם במועד ההנפקה הוערך ההון העצמי של החברה בכ-16 מיליון שקל בלבד כיום לאחר חלוקת דיבידנדים בהיקף של 100 מיליון שקלים, מוערך הונה בכ-350 מיליון שקל. סיפור הצלחה.