תחילת הדרך: את דרכו המקצועית החל בהתמחות במשרד רואי חשבון ברזלי בירושלים. ב-2010 הגיע לחברת אפריקה ישראל והשתלב כחשב במערך החשבות ובהמשך התקדם ומונה לחשב קבוצת 'אפי אירופה', חברת בת של אפריקה נכסים. במסגרת עבודתו היה מעורב בקבלת ההחלטות בחברה ונחשף לפעילות העסקית של הייזום והנדל"ן בתחום המגורים והמניב ברחבי אירופה, בחברה שחלשה על תחומי פעילות בהיקפים של מיליארדי יורו.

בראשית 2017 עבר לעבוד בקבוצת 'יוסי אברהמי' בתפקיד סמנכ"ל כספים ובאוגוסט 2021 מונה למנכ"ל הקבוצה. 'יוסי אברהמי ' היא אחת מחברות הנדל"ן המובילות והמבוססות בענף הבנייה והנדל"ן. לקבוצה כמה זרועות פעילות: ייזום וביצוע פרויקטים למגורים, עם התמקדות בפרויקטי יוקרה; פעילות ענפה בתחום ההתחדשות עירונית וייזום וביצוע פרויקטים בשימושים מעורבים: מגורים, מסחר ומלונאות. בשנים האחרונות פעילה החברה במספר מקומות בארץ ובעולם, בין היתר גם במדינות כמו קפריסין, סרביה, קרואטיה, הולנד, ארה"ב ועוד.

צחי: "במסגרת תפקידי, אני מרכז את כל פעילות הקבוצה, החל מנושא מימון ודו"חות, ועד פיתוח עסקי, אסטרטגיות עתידיות ורכישת קרקעות. היות והחברה היא גם חברה מבצעת, הפן הניהולי חולש על תחומים רבים, כולל הרכש והבנייה בשטח".

פרויקטים מעניינים: אחד הפרויקטים המעניינים של החברה הוא "מגדל דניאל" אשר ייבנה על חטיבת קרקע שרכשה החברה בסוף 2019 תמורת כ-250 מיליון ש"ח ברצועת החוף הרברט סמואל היוקרתית בתל אביב. מדובר בפרויקט שעתיד להיות פרויקט הדגל של החברה, אשר משלב מגורי יוקרה ומלונאות בשטח של כ- 23 אלף מ"ר.

פרויקט משמעותי נוסף של החברה הוא זה שתקים בשיתוף עם חברת קנדה-ישראל ואלמוגים שרכשו במשותף את מתחם משרדי בנק דיסקונט ובית מרס ברחוב הרצל בתל אביב תמורת כ- 685 מיליון שקל. החברות מתכננות הריסת בנייני המשרדים הישנים והקמת קומפלקס בעירוב שימושים בהיקפים גדולים.

אדם שהשפיע מאוד:  צחי: "אמי שנפטרה כשהייתי בן 20. בזכותה החלטתי לדחוף את עצמי קדימה ולהצליח. בכך אני למעשה מגשים משאלה אישית שלה שביקשה שאלמד באוניברסיטה. מי שעזר לי להגשים את עצמי הוא אבי שדחף אותי קדימה תוך העמדת כל האמצעים הדרושים להצלחתי. גם אשתי נותנת לי תמיכה ומאפשרת לי להתפתח כשהיא לוקחת על עצמה את כל עול ניהול הבית והמשפחה".

שני חברים טובים מהענף: סמנכ"ל הכספים ומשנה למנכ"ל של חברת אפריקה נכסים אריאל גולדשטיין. כמו-כן רונית כהן- ניסן, כיום סמנכ"לית הכספים של חברת ICR. "היא שקיבלה אותי לקבוצת אפריקה ישראל  כשהייתה חשבת הקבוצה".

אירוע שהשפיע על הקריירה: ההיכרות עם יזם הנדל"ן יוסי אברהמי. "הוא שהוציא אותי מהחשיבה החשבונאית וטיפול בכספים והכיר לי את עולם הניהול והעסקים, תוך שהוא מטיל עליי כבר מהתחלה  סמכויות ניהוליות רבות. יוסי הוא איש מרשים ובעל חזון. צורת החשיבה שלו מעניינת, מחוץ לקופסא, הוא מתכנן כמה צעדים קדימה. שום דבר לא עוצר בעדנו כשלפנינו עסקה עם פוטנציאל. הבנתי משלב מוקדם שריצה עם יוסי היא לטווח ארוך".

יעדים לעתיד: "להמשיך להצעיד את החברה קדימה תוך מימוש האסטרטגיה לשנים הבאות, לבנות ולפתח את הארץ ותמיד ליהנות מהדרך".