תחילת הדרך: משה הגיע מעסק עצמאי בחיפה ופיני שימש מנהל פיתוח עסקי ושיווק בחברות גדולות של נדל"ן. בשלב מסוים חברו השניים במטרה לרכוש נכסים במשותף, להשביח ולמכור אותם. כשראו כי טוב, מצאו עצמם עם עסקאות רבות, תוך שהם משתפים פעולה עם חברות נדל"ן וותיקות בצפון כחברת שתית, קבוצת נצר ו'אבי רחמים'. בין היתר גייסו קבוצות רוכשים לקרקעות במתחם פי גלילות, בתוכנית 3700 בצפון מערב תל אביב ופארק האלף בראשון לציון.

את חברת זרועות נדל"ן הקימו ב-2018 והיא מתמחה באיתור ושיווק פרויקטים בנדל"ן לקבלנים, משקיעים וחברות שונות בפרויקטים למגורים ונדל"ן מסחרי.

פרויקטים מעניינים: פרויקט 'פורטאון' בעיר התחתית חיפה של חברת מישורים. מדובר בבניין בהיקף של כ-33,000 מ"ר בנוי שעד 2018 עמד נטוש כפיל לבן בעיר התחתית של חיפה. משה ופיני הצליחו לאכלס את הפרויקט עם שוכרים חדשים ומעניינים, בזמן שאף אחד לא האמין שניתן להחיות את המקום שעמד ריק במשך 15 שנה. בין היתר הכניסו למקום מוסדות אקדמיה, חללי עבודה משותפים, חברות טכנולוגיה צעירות והרבה מסעדות ומקומות בילוי. "הצלחנו למשוך לבניין מתעניינים רבים וכיום הוא מייצר לחברה היזמית תזרים יציב וטוב. גם השווי שלו הוכפל באותה תקופה תוך 8 חודשים בלבד, מיד לאחר החתימות עם השוכרים וממשיך לעלות בהתמדה".

קניון עזריאלי בעכו – משה ופיני אחראים על שיווק של כ-10,000 מ"ר. השניים ניהלו את השיווק והכניסו למתחם חברות הייטק, חדר כושר מקבוצת הומלס פלייס, מרכז רפואי ומכללות.

אדם שהשפיע מאוד:  פיני –  אחיו הגדול גל שטיגליץ, הינו מודל לחיקוי עבורו. משה – אביו עובדיה רזלאוי, שתמיד עמד לצידו ותמך בו.

חברים טובים מהענף: מאור כרפיס – מקבוצת כרפיס , גל שטרית מקבוצת שתית , ארז נצר – מקבוצת נצר ישראל ,עדיאל ויועד רחמים – מקבוצת אבי רחמים.

אירוע שהשפיע על הקריירה:  "הקורונה כמובן, מייד עם ההבנה שמשהו משמעותי קורה, הבנו שאנו צריכים לעשות מהלכים משמעותיים ובניגוד לרוח הרווחת החלטנו דווקא להתמסד ולהתרחב. לקחנו משרד ששימש בעבר מועדון לילה והפכו אותו למשרד מיוחד במינו עם טכנולוגיה המתקדמת בשוק, עם אווירה משפחתית ועיסקית.

פעילות התנדבותית: מתנדבים ביום המעשים הטובים ופועלים להקמת בית כנסת בשכונת נאות פרס המונה כ-2,000 יחידות דיור.

יעדים לעתיד: "לחבור לחברה גדולה וליזום פרויקטים מעוררי השראה ברמה הארצית".