תחילת הדרך: התמחה בסניף התל אביבי של משרד עו"ד יהודה רווה כמתמחה אישי של עו"ד חיים שטרן. שם התמקד בתחום הנדל"ן והתקשורת, אך מהר מאוד הבין שנדל"ן הוא התחום המעניין אותו. בהמשך עבד כ-10 שנים במשרד עו"ד ז.א.ג, שם הפך במהלך השנים לשותף. בשלהי 2007 הצטרף לשותפות במשרד מ. פירון הוותיק (1950), במחלקת הנדל"ן ומאז נהנה בעבודה המאומצת והאינטנסיבית בתחום.

פרויקטים מעניינים: רונן מלווה יזמים מהגדולים בשוק הנדל"ן הישראלי בפרויקטים בהיקפים עצומים על פני השנים ובעסקאות מורכבות ומגוונות. כמו-כן עוסק בייצוג גופים מוסדיים וקרנות נדל"ן בעסקאות מימון וליוויים פיננסים בהיקפים מאוד גדולים.

אחד הפרויקטים המיוחדים מבחינת רונן היה כשייצג את משרד האוצר. "הימים היו ימי משה כחלון כשר אוצר שהכריז ויזם את תכנית מחיר למשתכן כתכנית הדגל של הממשלה. במתווה של אותה תכנית היזמים שזכו, מתוך כוונה לחסוך בעלויות, החלו בהקמת הפרויקטים ללא ליווי בנקאי סגור. אחת התוצאות הייתה, שהרוכשים לא קיבלו ערבות חוק מכר ובנקים למשכנתאות לא היו מוכנים לתת משכנתאות. כל התוכנית עמדה בפני שוקת שבורה. המדינה הייתה נחושה להביא פתרון יצירתי למצב ובחרה בנו, במשרד מ.פירון, כעורכי הדין שילוו אותה. ישבנו יחד לילות כימים וגיבשנו פתרון ייחודי ויצירתי במסגרתו המדינה נתנה ערבות מדינה לבנקים למשכנתאות כנגד ההלוואות שהעמידו לרוכשים, למקרה בו היזמים יקרסו. בה בעת בנינו מתווה לפיו המדינה תהיה כמעין "בנק מלווה" עם כל ההגנות המקובלות כולל שעבוד הפרויקט לטובת המדינה. בימים אלה אחרוני הפרויקטים מסתיימים בהצלחה ללא שמומשה אף אחת מערבויות המדינה שניתנו לכ- 25 יזמים. בילינו ימים שלמים למשך שבועות רבים במשרדי משרד האוצר עם אנשי האוצר, קבינט הדיור וחברת דירה להשכיר שנבחרה ע"י המדינה לתפעל את האירוע ועסקנו בגיבוש המתווה לפרטיו, ניסוח ויצירת המסמכים ופגישה מול כל אחד מהיזמים להסביר המתווה, להחתימם על ההסכם לאחר מו"מ ויישום בפועל של מנגנוני המתווה. זו באמת הייתה נקודת זמן שנתנה סיפוק די גדול שאני שותף למשהו משמעותי וגדול בשוק הנדל"ן ולא פחות חשוב, משהו בעל משמעות למשרד האוצר ומדינת ישראל".

אדם מהענף שהשפיע מאד: "כל אחד מהשותפים שלי ב-מ.פירון, מולם אני עובד ועימם מתייעץ, משפיע על התפתחותי בתחום. אבל כשאני מסתכל אחורה, אני לא יכול שלא להעריך את ההשפעה העצומה שהייתה מבחינתי למי שאימן אותי בהתמחות עו"ד חיים שטרן ממשרד יהודה רווה. בהיעדר כל רקע קודם בתחום, הוא שחשף אותי. ממנו למדתי את הבסיס, אופן החשיבה והניסוח, הפדנטיות וההנאה בעיסוק בנדל"ן".

אירוע שהשפיע על הקריירה: "עם הצטרפותי למ. פירון שם פגשתי ואני פוגש מדי יום את מיטב עו"ד המנוסים בתחום וזוכה לעבוד מול לקוחות ענק, ללוות ולייצג עסקאות מהגדולות שקורות במשק כשהחוזק המקצועי שלנו כפירמה מאוד בולט ומאפשר לעמוד בנטל המקצועי והמשפטי הרב שלקוחותינו מטילים עלינו ומצפים מאיתנו".

פעילות התנדבותית: "מדי פעם נותן הרצאות בתחום הנדל"ן, בין אם בקהילת הנדל"ן ובין אם לסטודנטים למשפטים במסגרת קורס התמקצעות אותו אנחנו שותפי הנדל"ן במ. פירון, מעבירים בפקולטה למשפטים של המכללה למינהל".

יעדים לעתיד: "להמשיך בהתפתחות בעשייה המשפטית בתחום הנדל"ן בכלל ומימון הנדל"ן בפרט".