תחילת הדרך: את תחילת דרכה המשפטית עשתה עו"ד אלפר בשנת 2000 במשרד פריש, שפרבר, ריינהרץ ושות'. היא התמחתה בתחום המוניציפאלי כולל תכנון ובנייה, בדגש על נדל"ן, הפקעות ורישוי עסקים. במשך שנים ייצגה את הוועדות המקומיות וכך נחשפה לעולם המינהלי-נדל"ני. בשלב מסוים תחום זה תפס חלק משמעותי בעיסוקה עד שהקימה וניהלה את מחלקת התכנון והבנייה במשרד. ב-2015 עזבה את המשרד לאחר שמונתה לתפקיד יו"ר ועדת ערר ולתכנון ובנייה, קדנציה של 7 שנים וכעת היא נמצאת לקראת סיום תפקידה.

ועדת הערר הינה מוסד מעין שיפוטי שתפקידה לטפל ולקבל החלטה בעררים המוגשים על החלטות של ועדות תכנון  בנושא תכנון ובנייה, רישוי, היטלי השבחה ופיצויים.

החלטות מעניינות: בשבע השנים האחרונות הכריעה עו"ד אלפר במאות תיקים, מהם תיקי השבחה ופיצויים ותיקים הקשורים לתחום התכנון והרישוי. המעניינים שבהם עסקו למשל בחבות הקיבוצים בהיטל השבחה בגין הליך שיוך דירות; זכות הכנסייה האוונגליסטית והפטריארך היווני לפטור מהיטל השבחה בשל היותם מוסד ציבורי; קביעה באלו נסיבות יהיו קרובי משפחה זכאים לפטור מתשלום היטל השבחה; קביעה כי מכירת דירה במסגרת הסכם גירושין מקימה חבות בתשלום היטל השבחה וכן אופן חישוב הזכויות בתמ"א 38 במסלול חיזוק.

אדם שהשפיע: אביה ז"ל, אבינועם גלצר ז"ל. "הוא היה אדם משכמו ומעלה, חכם, ובעל גישה רציונלית ופרגמטית לחיים. תמיד חיפש את הטוב ביותר עבורי והוא זה שדחף אותי ללימודי המשפטים ועודד אותי להישאר גם כשרציתי לעבור לתחום אחר. כשאני זקוקה לעצה טובה אני שואלת את עצמי מה הוא היה חושב. בטוחה שהוא משגיח עלי מלמעלה ומקווה שהוא גאה".

אירוע שהשפיע על הקריירה: "לאורך השנים טיפלתי באינספור תיקים, חלקם בעלי מורכבות משפטית ובהיקף כספי ניכר, כמו למשל תביעות הפיצויים שהוגשו בגין הרכבת הקלה בפתח תקוה ובגין תכנית המתאר המחוזית תמ"מ/21/3. אחד התיקים המעניינים והחשובים עסק בשאלת התיישנות תביעה לפיצויי הפקעה. מלבד העובדה שדובר בסוגיה תקדימית וחשובה, השופט מישאל חשין ז"ל, שהיה חלק משופטי ההרכב בעליון, בחר לסיים את כהונתו כסגן נשיא בית המשפט העליון עם תיק זה, מה שמלמד על חשיבות הנושא בעיניו. לאור זאת, זכיתי להשתתף במעמד המרגש של טקס הפרישה ואף לשוחח עימו לאחר מכן בקבלת הפנים שנערכה לכבודו. מבחינתי זאת היתה אבן דרך משמעותית".

פעילות התנדבותית: "התנדבות היא משימה משפחתית. אנחנו חלק מקהילה גדולה במודיעין שעוסקת בפעילות חסד מרובה. אני חלק מפרויקט 'מחוברים מודיעין' של 'עזר מציון'. זה חסד על הדרך, פעילות פשוטה שכל אחד יכול לקחת על עצמו ולסייע למישהו אחר בזמנים שהוא כל צריך את זה. עוד כשעבדתי באזור המרכז הייתי מבצעת שליחות ממרכז אורנית של עזר מציון מפתח תקווה למודיעין על מנת שיגיעו למי שצריך. בשבילי זה היה 'על הדרך', עבור המקבל זה היה משמעותי פי כמה".

יעדים לעתיד: "אחרי למעלה מ-20 שנות ניסיון בתחום התכנון והבנייה, מהם קרוב ל-7 שנים כיו"ר ועדת ערר, אני מקווה להמשיך ולהשפיע בתחום זה בכל מסלול עתידי בו אבחר".