תחילת הדרך: לאחר שירותה הצבאי פתחה משרד בבעלותה לחקירות כלכליות ושימשה כחוקרת פרטית. המשרד פעל במשך חמש שנים, גם בתקופת לימודיה לתואר ראשון במשפטים. לאחר הלימודים התמחתה במשרד עו"ד מ. פירון ושות. והמשיכה שם למשך חמש שנים נוספות גם לאחר בחינות הלשכה והוצאת הרישיון. עיקר עבודתה היה בטיפול קבוצת אשטרום, הלקוח המרכזי של המשרד, בחסות עו"ד חיים סרוב, כמנטור. במהלך עבודתה טיפלה גם במגוון עסקאות נדל"ן, קבלנות, קומבינציה, BOT, מגורים, מלונאות, תעשיה, משרדים, מסחר, מזכירות חברות ציבוריות, ליטיגציה מוטת נדל"ן ועוד.

בשנת 2000 הצטרפה כשותפה במשרד ש. פרידמן ושות, ב-2005 הצטרפה כשותפה במשרד איתן מהולל, ב-2009 הקימה משרד בשותפות עם מספר עורכי דין וב-2017 הקימה את המשרד העצמאי בבעלותה, בצר נדל"ן 360.

פרויקטים מעניינים: קרן מלווה משפטית למינהלת בעלי קרקע במתחם צפון בן יהודה בכפר סבא הכולל את החברות אשדר, מאיר נדל"ן (משפחת שחר), משפחות ליכטנשטיין, נסימי וחברת שפיר הנדסה.

כמו-כן היא מייצגת את חברות הנדל"ן, ברוכשטיין בן שחר ומבטח שמיר ומלווה אותן בפרויקט שימושים מעורבים שיוקם ברחוב המנופים הרצליה פיתוח הכולל 93 יחידות דיור קטנות לצד משרדים ומסחר. הפרויקט בסיום אישור תב"ע וקידום הוצאת היתרי בנייה.

קרן גם מלווה את קבוצת מבטח שמיר בהקמת רשת בתי חולים סיעודיים בארץ; מייצגת את הקבוצה בעסקה לרכישת קרקע ברמת גן להקמת מגדל משרדים של מבטח שמיר עם אשטרום; מייצגת את קבוצת גירון ברכישת נכסים בראשל"צ (בית מסוף, מפעל אלקטרה), בירושלים (בית האומות), ברמת גן (בית אבגד) ומייצגת בעלי דירות בפרויקט פינוי בינוי מוכרז של 171 יחידות דיור עם החברות אברהם עמרם ושי חי.

משרד עו"ד בצר נדל"ן 360 מייצג בנוסף בעלי דירות בלמעלה מ-70 פרויקטים ברחבי הארץ בתחום ההתחדשות העירונית.

אדם מהענף שהשפיע מאוד: "עו"ד חיים סרוב, אדם נדיר בחוכמתו, נועם הליכותיו, שחמטאות משפטית, קונסילייר במובן הטוב של המילה, צניעות לצד תחכום ותבונה, אינטגריטי ללא דופי וראיית האדם".

שני חברים טובים מהענף: לימור אבידור, משנה למנכ"ל מבטח שמיר – אנחנו הולכות יחד עשרים וחמש שנים, דמות מופת של חוכמה, אופטימיות, אנושיות, אנרגיות טובות, עשייה, קידום ואופטימיות יוצאי דופן. עו"ד ערן רוזנברג – קולגה שהוא תמצית של מקצוענות, יושר, אנושיות, צניעות וחברות טובה.

אירוע שהשפיע על הקריירה: "פטירת אבי בשנת 2014 , בעקבות זאת אני מרגישה שהעשייה שלי היא הגשמה של הצוואה שהשאיר לי –  לשמור על יושר פנימי, על העקרונות, להתמקד בעשיית טוב ולשחרר מה שפחות מתאים".

פעילות התנדבותית: "ייצוג פרו-בונו של תושבים משכונת תפרי נווה צדק מנשייה, בתביעות לסילוק יד שהגישה עיריית תל אביב נגד משפחות מעוטות יכולת וקשישים, המתגוררים במקום עוד לפני קום המדינה".

יעדים לעתיד: "המשך פיתוח המשרד כסיירת עילית של תחום הנדל"ן בארץ ובחו"ל, משרד שימשיך להוות כוכב צפון של עשייה מקצוענית ברמות הגבוהות ביותר, תוך מתן שירות בלתי נתפס בזמינות, בהבנת הלקוחות, צורכיהם והשאת ערך הגדול ביותר ללקוחות. המשך טיפוח עורכי הדין ומנהלי הפרויקטים של המשרד והעצמתם – אין ראויים מהם".