תחילת הדרך: ב- 1996 התמחה במשרד ברקמן וקסלר בתחום הנדל"ן, אף שביקש להתמחות בדיני חברות. תחום הנדל"ן בזמנו היה חלש ולא פופולארי, כך שבתקופתו לא רבים ביקשו להתמחות בתחום זה.

ב-1998 פתח משרד בבעלותו המתמחה בנדל"ן, והחל לייצג חברות ציבוריות ופרטיות בייזום פרויקטים נדל"ניים. כמו-כן החל לטפל בפרויקטים של התחדשות עירונית ועסקאות קומבינציה, אף שלא נקראו כך. בשנת 2005 צירף למשרדו שותפים נוספים ויחד ניהלו צוות של 40 עורכי דין שהתמחו בנדל"ן לסוגיו כקידום פרויקטים להתחדשות עירונית, מגורים, מסחר וליווי גופי מימון.

לפני כשנתיים התמזג משרדו עם פירמת עו"ד AYR. כיום, מחלקת הנדל"ן במשרד תחת ניהולו עוסקת בייצוג חברות נדל"ן בפרויקטים מגוונים בענף הנדל"ן וכן במימון פרויקטים מטעם גופים כגון בנקים וחברות ביטוח וכן לליווי לקוחות מול הגופים הפיננסים המממנים.

פרויקטים מעניינים: בתחילת דרכו ליווה אלי הקמתם ותפעולם של אין ספור פרויקטים מסחריים מעניינים, כגון המקדונלד'ס בצומת גולני, קניון G  ביוקנעם, שכונות מגורים בכל רחבי הארץ (בעיקר עם העלייה מברה"מ לשעבר), הקמת אזור התעסוקה (ליגד סנטר) במודיעין ועוד.

"היום אני גאה מאוד להוביל פרויקטים רבים, כולל לא פחות מ- 300 פרויקטים של התחדשות עירונית, וביניהם, חמישה פרויקטים של פינוי בינוי של מאות דירות מתפנות ואלפי דירות חדשות; פרויקטים בתבעו"ת מאושרות, ביניהן 232 דירות מתפנות בימים אלו בקרית אונו (של קבוצת כנען) שבמקומן ייבנו למעלה מ- 700 דירות, מסחר, תעסוקה (משרדים) ומבני ציבור. כמו-כן, הצוות שלי פותח מידי חודש לפחות פרויקט אחד למכירות של תמ"א 38 או פינוי בינוי".

אדם מהענף שהשפיע מאוד: "זכיתי ללמוד ולהיות ביחד עם אנשים מדהימים, ומכולם למדתי כל כך הרבה ועדיין לומד מידי יום".

אירוע שהשפיע על הקריירה: "אחרי 24 שנות קריירה (בהן חוויתי לא מעט אירועים שהשפיעו מאוד) אני יכול לשתף באירועים המשמעותיים ביותר: הראשון מהם, הוא הדיון הראשון בביהמ"ש העליון – בהיותי עורך דין עם ותק של חצי שנה. זכיתי להופיע מול "הרכב החלומות" של בית המשפט העליון: אהרון ברק, מישאל חשין ז"ל ותיאודור אור (לעולם אזכור את השאגות של מישאל חשין ז"ל ואת הניצחון הראשון בעליון). האירוע האחרון המשמעותי הוא הצטרפותי לפני כמעט שנתיים למשרד AYR – משרד עם שותפים ואנשים מדהימים, שביחד אנחנו מקיימים את אחת המחלקות המדהימות בארץ בתחום הנדל"ן".

פעילות התנדבותית: מתנדב באופן קבוע במספר ארגונים; חלקם בייעוץ משפטי בהתנדבות וחלקם בתשלום, ומעת לעת מנהל הליכי "פרו בונו".

יעדים לעתיד: "יש המון יעדים, זה מה שמקדם אותנו לפסגות גבוהות יותר – מקצועית ואישית. ברמה המקצועית אני שואף לגדול ולהמשיך להיות בין המחלקות הגדולות בארץ בענף הנדל"ן ולהגיע לפסגות ותחומים חדשים. כמו-כן להרחיב את ההתמחות לתחומים חדשים ונושקים".