תחילת הדרך: מיד אחרי הצבא השתלב בסניף הליכוד בלוד, בצוות הקמפיין של ראש העיר וחבר הכנסת מקסים לוי ז"ל.  עם נישואיו, כשעבר לבאר יעקב, השתלב בסניף הליכוד המקומי. זמן קצר אחר כך, בשנת 1998 נבחר לחבר מועצה וחמש שנים אחר כך, ב-2003, התמודד לראשות העיר ונבחר. כיום הוא משמש ראש עיר זו הקדנציה הרביעית.

פרויקטים מעניינים: גוזלן לקח את באר-יעקב, ממושבה קטנה ורדומה הכוללת כ-1,200 בתי אב והצליח להפוך אותה לעיר בישראל.
אחד הפרויקטים שגוזלן גאה בו הוא פרויקט המנהרות – פרויקט תשתיות שמקודם על חשבון המדינה בהיקף של מעל חצי מיליארד שקל. הפרויקט כולל הפרדה דו מפלסית של הרכבת מהכביש ברחובות ז'בוטינסקי והאיילה בבאר יעקב. כמו-כן סלילת כביש 4313  – כביש רוחב המקשר את כביש 431 עם מחלף נס ציונה בעלות של כחצי מיליארד שקל מכספי מדינה.
מהלך נוסף שגוזלן גאה בו מאד זה העברת 76% משטח מחנה צריפין לבאר יעקב, זאת לאחר מאבק שנמשך 14 שנה מול ראשון לציון. השטח שצורף לבאר יעקב, ייקרא בשם: "באר יעקב הירוקה", אשר תהפוך את הישוב כולו לאחת הערים המרכזיות בארץ.

דמות שהשפיעה עלי:  אחיו אהרון גוזלן ז"ל. "התייתמתי מאבי בגיל 5, ואחי הבכור אהרון ז"ל שימש לי כדמות, מופת. תמיד דרבן אותי, המריץ ודחף אותי והוא שסלל לי את ראשית הדרך עד היום".

אירוע שהשפיע על הקריירה: "היבחרותי הראשונה לראשות המועצה ברוב גדול. מדובר בקהל תושבים שהאמין בחזון שהובלתי להפוך את באר-יעקב לפנינת השפלה. החיבור שיזמתי בין החקלאים בעלי האדמות לבין היזמים הוביל לתנופת פיתוח ובינוי חסרת תקדים ולמעשה היווה את יריית הפתיחה להפיכתה של באר יעקב לעיר ואם בישראל".

פעילות ציבורית/התנדבותית: "כראש עיר אני מקדם פעילויות של גופים ועמותות הפועלים למען עזרה לחלשים ובאופן אישי אני מאמין שכל תרומה אישית ראוי שתיעשה בסתר לשם המצווה ולא למטרת פרסום עצמי. ישוב חזק מבחינתי הוא כזה שכל הכוחות הפועלים בו משלבים ידיים בעזרה וסיוע לזולת הזקוק לכך".

שאיפות לעתיד: להשלים את חזון באר יעקב פנינת השפלה, להעצים ולקדם את העיר שתהיה אטרקטיבית והמתקדמת בישראל. הערכתו של הציבור היא שמניעה אותי ונותנת לי את הדלק להמשיך ולדחוף קדימה".