תחילת הדרך: החל את דרכו לאחר שירותו הצבאי כמשקיע פרטי בשוק הנדל"ן האמריקאי, קצת לאחר משבר הסאב פריים. בהמשך לקח את הידע שצבר והחל לעבוד במחלקת מכירות של חברת השקעות נדל"ן בארה"ב לקהל הישראלי. משם המשיך לניהול מחלקת השיווק והמכירות בחברת 'טריגו' העוסקת בהשקעות נדל"ן, עד למעבר לפניי כשנתיים לחברת הנדל"ן אלטנוילנד.
פרויקטים מעניינים: הוביל את תהליך המיתוג מחדש של חברת אלטנוילנד. "למעשה יצרנו יחד עם משרד הפרסום "סאביו" מותג ייחודי ומרענן שמבטא בצורה מדויקת את ה-DNA  שלנו, תהליך סופר מעניין ואסטרטגי שהתוצרים שלו ילוו אותנו שנים רבות קדימה".
אירוע שהשפיע על הקריירה: "סגירה פתאומית של מחלקת המכירות בחברה הראשונה בה עבדתי, בשוק הנדל"ן האמריקאי ופיטורים של כל הצוות בשיא ההצלחה, דבר שאילץ אותי לשנות כיוון לעבר חברות נדל"ן יזמיות הפועלות בתוך מדינת ישראל. משם המשכתי לתפקידי ניהול עד לתפקיד הנוכחי באלטנוילנד".
אדם שהשפיע מאוד: רון נובוטני, הבעלים של חברת טריגו נדל"ן. "רון "הימר" על בחור צעיר ובגיל 28 נתן לי את המושכות לנהל את מחלקת השיווק והמכירות של החברה, אופרציה שכללה כ-15 עובדים, סוכני מכירות, מחלקת טלמיטיניג ומנהלה, ולמעשה סלל לי את הדרך להמשך הקריירה שלי".
שני חברים טובים מהענף: רוני דגן, סמנכ"ל כספים בחברת "תנופורט" ואייל אורנשטיין, בעלים של  משרד הפרסום "סאביו".
יעדים לעתיד: "להמשיך ולהוביל את 'אלטנוילנד' לקדמת הבמה של שוק הנדל"ן הישראלי ולמצב אותנו כאחת מהחברות המובילות בשוק. בנוסף ולא פחות חשוב, להמשיך לקדם הטמעת טכנולוגיות חדשניות וירוקות בפרויקטים שלנו תוך השקעה גם בחברות הסטרטאפ הפועלות בענף".