תחילת הדרך: החלה את עבודתה בעיריית נתניה בשנת 1972 כעובדת סוציאלית ועד מהרה מונתה למנהלת האגף לשירותים חברתיים בעיריית נתניה (אגף שכלל את התחומים: רווחה, ספורט, תרבות בריאות ושכונות). על ניהול זה זכתה בשנת 1985 ב"פרס חזני" על מפעל חיים לקידום הלשכה לשירותים חברתיים והקהילה. בין השנים 1988-1993 שימשה ראש מינהל החינוך רווחה ובריאות בעיריית נתניה. בשנת 1990 זכתה בפרס "מצויינות בניהול" מטעם מרכז השלטון המקומי על ניהול יעיל.
בשנת 1993 פרשה והתמודדה ברשימה מטעם הליכוד למועצת העיר נתניה. כחברת מועצה הייתה ממונה על תחום התרבות. עסקה גם בתחומי החינוך, החברה, איכות החיים והסביבה. ניהלה מאבק למען שימור הריאות הירוקות של העיר – תוכנית עיר ימים ופארק שלולית (אגם) החורף.
בנובמבר 1998, נבחרה לכהן כראש עיריית נתניה והייתה לאישה הראשונה בישראל שנבחרה לראשות עיר. מאז מכהנת בתפקידה כ-22 שנים.

פרויקטים מעניינים: קשה לה להצביע על פרויקט מעניין אחד כי "כולם היו בניה": היא גאה במראה השכונות החדשות של נתניה ובתושביהן ובהן: קרית השרון, אגמים ועיר ימים.
פיירברג נהנית מערכי הטבע המדהימים שבהם ניחנה נתניה, הכוללים רצועת חוף של 14 ק"מ, ארבע שמורות טבע בלב העיר, שאחת מהן – שמורת האירוסים המהווה בימי החורף אבן שואבת לתושבים מכל הארץ. כמו-כן היא גאה בפלנטריום הייחודי שהקימה, באצטדיון החדשני, באנדרטה הבין-לאומית לניצחון הצבא האדום על גרמניה הנאצית, אותו חנכה עם נשיא המדינה המנוח שמעון פרס ונשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. היא אוהבת את כיכר העצמאות המיתולוגית שחודשה יחד עם המדרחוב המרכזי ברחוב הרצל והפכה לכיכר אינטראקטיבית וזוכרת חסד נעורים ל"איקאה" אותה הביאה לראשונה בארץ לנתניה –  מה שהעניק תנופת פיתוח לאזורי התעסוקה של העיר. זאת לצד פתיחת מוזיאונים, סלילת כבישים ומחלפים ופיתוח פארקים ציבוריים.
"כיום נתניה, הריביירה הישראלית", היא עיר קיט נופש, תרבות, חינוך וספורט הנמצאת בקדמת הערים היפות, האיכותיות והמצוינות בישראל. עיר מבטיחה ומקיימת המובילה בתחום החברתי, החינוכי התרבותי והכלכלי ומהווה אבן שואבת ליזמות עסקית וחדשנות טכנולוגית", דברי פיירברג.

אדם מהענף שהשפיע מאוד: ראש עיריית נתניה (בין השנים  1965– 1967 ו-1974 –1978), ד"ר אברהם בר מנחם ז"ל, יקיר העיר. "היה איש מופת, יצירה ומעש, מאחרוני דור הנפילים שתרם רבות לפיתוח העיר והארץ. היה אוהב עם ואדם, ענו וצנוע".

יעדים לעתיד: פיירברג: "נתניה מיצבה עצמה כעיר תיירות מובילה בארץ ולהערכתנו, עם אישור והקמת מעגנה, הקמת שוברי גלים, פתיחתם של חופי רחצה נוספים ובנייתם של בתי מלון יוקרתיים ואטרקציות תיירותיות – נתניה תהווה מוקד משיכה ארצי לתיירות נכנסת ובינלאומית. בצד זה אמשיך להשקיע חשיבה ומשאבים במערכת החינוך, בקליטת עלייה, בפיתוחם של אזורי תעסוקה מתקדמים, קידום נגישות תחבורתית ובקידום מתחמי מגורים חדשים ובהליכי התחדשות עירונית".