תחילת הדרך:  אבו-עיאש רכש את ניסיונו המקצועי מעבודת כפיים. הוא החליט לפרוש מהלימודים בגיל צעיר ולצאת לשוק העבודה. אביו, שעסק בחפירות רצה שילמד אינסטלציה וחשמל, אך לאבו-עיאש היו תוכניות אחרות.

הוא החל את דרכו העצמאית בגיל 16. אז רכש עם בן דודו קומפרסור, פטיש חציבה המאפשר לשבור ולחצוב בטון. שנתיים לאחר מכן, ב-75' הוא כבר פתח תיק במס הכנסה וב-83' הצטרפו אליו שני אחיו. בהדרגה הפכו לקבלן מבצע לרוב חברות הנדל"ן החיפאיות ושנתיים לאחר מכן נרשמה החברה כחברה בע"מ. ב-86' קיבלה החברה רישיון קבלן רשום.

פרויקטים מעניינים: אבו-עיאש אמנם לא נכח על ספסל הלימודים אך היה בין מקימי ובוני המוסדות האקדמאיים המובילים בישראל.

בשנת 87' זכה במכרז הראשון של הסוכנות היהודית כקבלן רשום לבניית שני בתי ספר בצפת, האר"י וממלכתי ג' בעיר. במהלך 2007 זכתה החברה במכרז שהוציאה אוניברסיטת בר-אילן להקמת ביה"ס לרפואה בצפת, בניה בהיקף של כ-8000 מ"ר בנוי תוך חמישה חודשים בלבד. החברה זכתה במכרז ועמדה ביעדים.

בימים אלה סוגרת החברה מעגל בעיר צפת. לפני כשנה וחצי זכתה במכרז שימור ופיתוח 'בית בוסל', בית החולים הראשון שהוקם בישראל, והפיכתו למכללה ומרכז מעבדות של המכללה האקדמית צפת. נוסף לכך, החברה לקחה חלק בבניה והקמת שני מוסדות חינוך מובילים בישראל –  כ-15,000 מ"ר בנוי בהקמת אוניברסיטת חיפה וכ-30,000 מ"ר בנוי בטכניון.  כמו-כן, לאחרונה השלימה החברה פרויקט דיזיין סיטי הכולל 120,000 מ"ר בנוי מתחם לעיצוב הבית ליד ירושלים.

תחביבים: להיות בחיק המשפחה ולטייל בסופי שבוע. "אנחנו שישה אחים שחיים במעין 'קיבוץ קטן' ללא תקנון. מתפרנסים מאותה חברה והכל בכיף ואהבה", דברי אבו-עיאש.

פעילות חברתית: תרומות לתלמידים מיעוטי יכולת, שלושה בתי חולים בנצרת וסיוע לעמותה לאנשים עם מוגבלויות.

שני חברים טובים מהענף: ע.ע. אבו ראס, "בעלים של חברת ביצוע דומה לשלי ואנחנו חברים" והאחים עבד, עומר ופרג'.

אירוע שהשפיע על הקריירה: אבו-עיאש: "מסלול חיי נבנה מתוך הגשמה של שאיפות הורי שרצו לראות את הילדים שלהם יחד. זה מה שהשפיע על ההחלטות שלי לאורך כל הדרך".

יעדים לעתיד: להמשיך להפוך את החברה למוסד מפרנס להמון שנים, רצון עז שהדור השני ימשיך את דרכנו נאמנה ושאיפה מרכזית ועסקית להפוך את החברה ליזמית.