תחילת הדרך: את הקריירה המקצועית שלו החל בשנות ה-80' אז התגייס לשירות בתי הסוהר. הוא החל שם בתפקיד זוטר ועבר את כל שרשרת הפיקוד, כראש מחלקת תעסוקת אסירים, מפקד בית המעצר ניצן ברמלה, ראש מנהל פרויקטים לבניית בתי סוהר חדשים, מפקד מחוז דרום של השב"ס, סגן נציב בתי הסוהר האחראי על התחום המבצעי והארגוני של השב"ס וראש מנהל המשק האחראי על ניהול כוח האדם ומערכות המידע של השב"ס.

ב-2008 מונה למנכ"ל אוניברסיטת בר-אילן, בהמשך שימש מנכ"ל 'מבט בנגב' הבונה ומתפעלת את עיר הבה"דים, ב-2016 מונה למנכ"ל עיריית ראשון לציון וב-2019 מונה למנכ"ל נת"ע, נתיבי תחבורה עירוניים.

"מדינת ישראל זקוקה למערכת הסעת המונים, זה אחד האתגרים הגדולים של ישראל. זוהי חברה אדירה שמנהלת עשרות רבות של מיליארדים של שקלים מכספי משלם המיסים הישראל ואני מרגיש שליחות בלתי רגילה לתת מהעבר שלי בשירות הציבור. אני מנהל כיום את אחת החברות התשתית הגדולות ביותר שיש בישראל ונהנה מכל רגע".

פרויקטים מעניינים: בתקופת כהונתו הוביל את אוניברסיטת בר אילן לאיזון תקציבי וכן את הקמת הפקולטה לרפואה בצפת. "זהו אתגר בלתי רגיל של יצירת בית ספר כמעט מחיתוליו, המכשיר סטודנטים לרפואה ומאפשר לרופאים נוספים להצטרף למעגל הרפואה בישראל. הוקמה פקולטה הכוללת הרבה מאד אלמנטים כתשתית הוראה ומחקר ומעבדות בשיתוף בתי חולים בסביבה".

פרויקט הדגל של חייו, שלושת קווי הרק"ל ופרויקט המטרו שנמצא בשלבי תכנון. "זו הדרך היותר חזקה להשפיע על מדינת ישראל ותושביה כדי לאפשר להם ניצול זמן יעיל יותר וצמצום השהיה בפקקים. זה הפתרון האמיתי היום ליכולות החברה, להיות טובה יותר ומנוצלת באופן מיטבי, להגדיל תוצרים כלכליים ולבסוף ליצור אוויה חיובית שכולנו זקוקים לה".

אדם שהשפיע מאוד: אביו, בן ציון הכהן גליק ז"ל. "היה יהודי ניצול שואה ששיקף עבורי נאמנות ויושרה למדינה, צניעות ודרך ארץ. הוא השפיע המון. הלך להתנדב בבית חולים שערי צדק בגיל 80 והיה אחראי על מלאי התרופות של בית החולים".

חבר טוב מהענף: יעקב גנות, מי שלאחרונה סיים את שירותו כמנכ"ל ברשות שדות התעופה. "שימשתי כסגנו בתפקידו כנציב שירות בתי הסוהר, כך שאנחנו רושמים כברת דרך משותפת ושנינו התברגנו לעולם התחבורה".

אירוע שהשפיע על הקריירה: "המעבר משירות בתי הסוהר שהוא מקום מאד מכוון מטרה, ליציאה לניהול אוניברסיטה. המעבר הזה פתח לי אופקים ואפשר לי להתברג בעולמות ותחומים אחרים. זה לא מעבר טבעי ודורש הבנת השפות השונות והארגוניות של המקצוע. המעבר הזה היה אירוע מכונן שפתח את חיי באופן משמעותי מאד".

יעדים ושאיפות לעתיד: "לפתוח את הקו האדום, קו הרכבת מפתח תקווה לבת-ים בסוף שנה זו. מעבר לזה, להשלים את שני קווי הרק"ל, הסגול והירוק והמטרו בכלל. אלו פרויקטים אדירים בהיקף של למעלה מ-200 מיליארד שקלים, הגדול ביותר שמוקם במדינה ואני משקיע בזה את כל כוחותיי".