תחילת הדרך: ארליך התחילה את דרכה מיד בתום לימודי האדריכלות בעיריית טירת כרמל כאדריכלית העיר. התפקיד העניק לה הזדמנות להכיר מקרוב את העשייה המוניציפאלית בתחום התכנון והבניה ולהתאהב בעשיה הציבורית. בהמשך שימשה מהנדסת הוועדה המקומית "שומרון", אחר כך מילאה תפקיד של מהנדסת העיר נצרת עלית (היום נוף הגליל), מהנדסת העיר פתח תקווה ואת תפקידה הציבורי חתמה כמתכננת מחוז תל אביב במינהל התכנון שבמשרד הפנים.
פרויקטים מעניינים: במסגרת עבודתה כמהנדסת העיר פתח תקוה עמדה בראש צוות שניהל, קידם וביצע את האגם האקולוגי של העיר, המושך אליו ציבור גדול ומפריח את הטבע במקום.
פרויקט נוסף הוא פיתוח מודל של "התחדשות עירונית דור ב', בפתח תקווה. הפרויקט מהווה את העתיד של התכנון העירוני בתחום ההתחדשות העירונית עיר בדגש על תכנון שכונת רמת ורבר.
אדם מהענף שהשפיע מאוד: ארליך: "פרופ' רחל אלתרמן שליוותה אותי בהתפתחות האקדמית שלי, מנטורית מדהימה ומורה מעולה ודיקלה פרסיקו – מתכננת הוותמ"ל לשעבר, שהקימה גוף תכנוני יש מאין".
שני חברים טובים מהענף: ארליך: "האדריכלית דניאלה פוסק, יו"ר הוועדה המחוזית תל אביב שהפכה חברה במהלך השנים וגם השראה מקצועית ואישית והאדריכל עודד גבולי לשעבר מהנדס העיר תל אביב".
אירוע שהשפיע על הקריירה: לקראת תום עבודתה הציבורית, לאחר כמעט 30 שנה בתחום, אספה את הידע והתובנות שלה לספר פרי עטה שנקרא "חוכמת העיר- איך להבין נדל"ן". הספר יצא בהוצאת ניב.
יעדים לעתיד: להמשיך להתמקצע עוד בתחום התכנון העירוני, לפתח כלים תכנוניים ומשפטיים שיאפשרו לנו לתכנן טוב יותר את הערים העתידיות שלנו, להיות חלק מתהליכים משמעותיים בתחום הנדל"ן.