תחילת הדרך: את דרכו המקצועית החל כעוזר מכירות לפני כ-13 שנה בחברת 'אזורים' בפרויקט בנתניה. בשיווק החל להתעמק לפני כ-5 שנים כאשר מונה לממונה על השיווק בחברת אזורים. במסגרת תפקידו הוא אחראי על כל תחום השיווק, המותג, ויחסי הציבור של החברה ובכלל זה על 15 פרויקטי המגורים ברחבי הארץ של אזורים. בנוסף אחראי גורביץ' על כל הפעילות של פרויקטים בבעלות קרן הריט ״אזורים ליווינג״, המטפלת בדיור להשכרה ארוכת טווח.

פרויקטים מעניינים : בשנים האחרונות יצא לגורביץ' לשווק מספר פרוייקטים אייקונים ביניהם פרויקט זוכה פרסים כמו "הרצליה הילס" בשיתוף עופר השקעות. כמו-כן, פרויקט "אזורים מוצא עילית", פרויקט דמוי טוסקנה בדרך שבין תל אביב לירושלים.
"עם זאת הפרויקטים הכי מרגשים היו ללא ספק הפרויקטים שנפתחו תוך כדי סגרי הקורונה. כך הוא פרויקט EXCHANGE  ברמת גן – קמפיין השקה מטורף תוך כדי סגר שני. אריאל ברנסון ממשרד הפרסום BRAVE הראה לי קליפ של זמרת שלא הייתה מוכרת לי בשם נגה ארז, התאהבנו בה ברגע. כמה שבועות אחרי הקמפיין לא היה אדם בישראל שלא ידע מי זו.  פרויקט" MOMENT בת ים", ביחד עם שותפינו ב"חבר" מכרנו קרוב ל500 דירות בכמיליארד שקל לעמיתי המועדון, במכירה דיגיטלית מלאה וזאת תוך כדי סגר. המחלקה הפכה בתוך זמן קצר ליחידת 8200 , הלקוח ישב בבית וקנה דירה מהלפטופ מבלי לזוז מהספה".

אדם מהענף שהשפיע מאוד : "אבי פורמן , סמנכ"ל השיווק והמכירות המיתולוגי של אזורים שהיה הראשון שנתן לי הזדמנות אמיתית לקחת פרויקט לבד ולשחות בבריכה של הגדולים. לקח הימור ונתן הזדמנות לילד בלי הרבה ניסיון , עד היום אני מוקיר לו תודה על זה".

שני חברים טובים מהענף : "יש לי המון חברים וקולגות בענף הנדל"ן. זה ענף מיוחד ומשפחתי, כל כנס נדל"ן מרגיש כמו ארוחת שישי".

אירוע שהשפיע על הקריירה: "הולדת בתי השלישית נילי. אשתי חן, רופאה קרדיולוגית שעושה תורניות של 26 שעות בביה"ח. כך שכל יום אני מתפעל בבוקר 3 בנות בשעה, הכל כלול. השקמה, לבוש, סנדוויצ'ים, פיזורים לגנים/ביה"ס , שיחות עם הגננת. כל בלת"מ שמגיע בהמשך היום כבר קטן עליי".

יעדים לעתיד: "להוביל את אזורים בדרכה להיות מותג הנדל"ן המוביל בישראל , להחזיר עטרה ליושנה ואולי על הדרך למצוא זמן ללמוד שמאות סוף סוף".