תחילת הדרך: לאחר הלימודים האקדמאיים, עבדה כעו"ד במשרד אפרתי גלילי ושות המתמחה במשפט מסחרי וכשנתיים לאחר מכן השתלבה כעוזרת מנכ"ל ויועצת משפטית בגני התערוכה, 'מרכז הירידים והקונגרסים' לימים אקספו תל אביב ובהמשך סמנכ"לית המרכז. כארבע שנים מאז כניסתה למרכז, מצאה עצמה יושבת על כסא מנכ"ל מרכז הירידים והקונגרסים (כיום ExpoTLV) תוך שהיא מקדמת ומקימה את פרויקט ביתן 2 בהיקף של כ-50,000 מ"ר בנוי בעלות של כ-400 מיליון שקל. אסף ניהלה את כל הנכסים המניבים במתחם העסקי של המתחם בהיקף של כ-350 דונם לצד קידום תהליכי בינוי ופרויקטים בהיקף של כחצי מיליארד שקל.

לאחר השלמת פרויקט ביתן 2 יצאה לתחום הנדל"ן ועברה לקרן 'ריאליטי' (Reality Investment Fund). קרן להשבחת נדל"ן. שם מצאה עצמה עוסקת בתהליך השבחת קניון ארנה וניהול השוכרים בנכס של כ-50,000 מ"ר בנוי. התעסקות זו פתחה עבורה נישה חדשה של התמחות בהבראת נכסים כושלים ולאחר תקופה של שלוש שנים עברה לקרן  JTLV2. דווקא בתקופת הקורונה רכשה הקרן את יורופארק יקום (היום Green Work), מתחם משרדים של 67,000 מ"ר , שבתחילה אופיין בבניינים ישנים עם 50% תפוסה. בשנה זו פעלה לשיקום המתחם ואכלוס של מעל 20,000 מ"ר בנוי מה שהביא לתפוסה של כ- 85% מהחברות המובילות במשק.

כעת מתכוננת אסף לתחנה הבאה – סמנכ"לית נכסים של חברת ריבוע כחול נדל"ן מקבוצת 'אלון ריבוע כחול ישראל', חברה העוסקת בניהול נכסים מניבים, מסחר, משרדים ומרכזים לוגיסטיים לצד פרויקטים למגורים ונסחרת היום בבורסה בשווי של יותר מ-2.7 מיליארד שקל.

פרויקטים מעניינים: מתחם 'ארנה' הרצליה – המהפך שביצעה בו והפיכתו בעתיד מקניון כושל שסבל מירידה מתמשכת בתנועת המבקרים למתחם בעירוב שימושים הכולל תעסוקה, מסחר, מלונאות, הסעדה וכנסים. כמו-כן מתחם GreenWork יקום. "לרוב אני נכנסת למקומות ומנהלת מתחמים שאף אחד לא רוצה לנגוע בהם", מסבירה אסף. "לצערי או מזלי זה מה שמושך אותי – לא נמשכת למוכר והידוע אלא לאתגר והקושי שבלהפוך את הנכסים הללו לאטרקטיביים, לשפר NOI ולהביא להשבחת הנכס".

תחביבים: זמן משפחה, בישול, ריצה ב 5 בבוקר של עד 10 ק"מ, אירוח ובילוי עם חברים

אירוע שהשפיע על הקריירה: בניית ביתן 2 במרכז הירידים (EXPO). לימים התקיים שם האירווזיון עם הסלוגן "Dare To Dream" שהיווה עבורה ציון דרך והכוונה להמשיך לחלום.

פעילות חברתית – חברת נאמנים בהתנדבות של מרכז רפואי 'מעייני הישועה'

מוטו: אין גבול למה שאדם יכול להשיג, אם לא אכפת לו מי ייקח את הקרדיט. "תעבדו בשקט ההצלחה תעשה את הרעש"

יעדים לעתיד – להצליח בתפקיד החדש והמאתגר בריבוע כחול נדל"ן ללמוד ולהתפתח.