תחילת הדרך: לאחר לימודיו השתלב וזאנה במשרד 'צמיר אדריכלים ומתכננים ערים' בראשותו של פרופ' יגאל צמיר. ארבע שנים אחר כך עבר ל'פלג אדריכלים ומתכנני ערים' ועבד במשך שבע שנים כאדריכל. התחנה הבאה היתה הקמת הסטודיו שבבעלותו, 'אדריכל צחי וזאנה'.

ייחודיות הסטודיו שבבעלותו היא במתן כל שירותי התכנון בכל פרויקט תחת קורת גג אחת החל מבדיקת היתכנות לפרויקט, יעוץ אדריכלי, תכנון, עיצוב פנים, הדמיה ניהול תהליך הרישוי, תכנון מפורט ועד ניהול ופיקוח על הבניה בפועל. העיקרון המנחה את הסטודיו הוא יצירה מתוך מחשבה עמוקה. לדברי וזאנה, "למדתי על עצמי שככל שאני משתתף בדיונים, ומדבר עם הלקוחות, ככה צפים לי הרעיונות, לכן חשוב לי שהצוות בסטודיו יהיה צוות חשיבה. לפני כל פרויקט אנחנו משוחחים עם הלקוחות, וביננו לבין עצמנו, מדברים על תיאוריות ורעיונות, כותבים אנקדוטות ובונים סיפור לפרויקט".

פרויקטים מעניינים: בשנת 2008 ייצג וזאנה את הביתן הישראלי בביאנלה לארכיטקטורה בוונציה, יחד עם אדריכל יוסי קורי.

כמו-כן, משרדו של וזאנה היה אחראי לתכנון ועיצוב פרויקט 'מגדלי שער הגיא' ביוקנעם עלית הכוללים שני מגדלי מגורים בעיצוב מודרני בקומפוזיציה ומורפולוגיה יוצאת דופן שתוכננו על גבעה שצופה על העמק והכרמל וחושפת את הפרויקט לנראות של 360 מעלות.

פרויקט נוסף שתכנן הוא 'מגדלי רוטשילד' בחיפה. מדובר בפרויקט הכולל מגדל בן 70 קומות ומגדלי מגורים בני 35 קומות היושבים על קומה מסחרית.

כמו-כן תכנן וזאנה וילה פרטית מיוחדת – 'וילה ווינצוויג' באוהיו ארה"ב. מדובר בבית מגורים ייחודי לאדם מיוחד בהיקף של 1200 מ"ר בנוי היושב על גדות הנהר שזורם בין אוהיו לווסט וירג'יניה.

שני חברים טובים מהענף:  הפרופ' והאדריכל יוסי קורי, ד"ר ואדריכל ליאור דץ.

אירוע שהשפיע על הקריירה: בשנת 2015 החליט וזאנה לצאת לעצמאות מקצועית ופתח את הסטודיו שבבעלותו. "אספתי את כל התובנות שלי משנות העבודה כשכיר, וכתבתי מניפסט המתאר את הרעיונות, העקרונות, הערכים והמטרות שלי כאדריכל עצמאי. אדריכל חייב לדעת ולהבין מספיק בכל תחומי החיים ולהפתיע קודם כל את עצמו במחשבה מקורית, בפירוש שונה".

יעדים לעתיד: "להמשיך ליצור אדריכלות מעניינת, לא שגרתית, בהנאה, חדווה ומתוך עומק רוחני".