האדריכל בני פרי גדל בתל אביב, דור שלישי למשפחת אדריכלים. סבו – בנימין אנקשטיין, היה אדריכל תל אביב ורבים מהבניינים שתכנן בסגנון הבינלאומי בתל אביב נכללים היום ברשימת השימור של העיר. שותפו לעסק ובן דודו, בני אנקשטיין הוא הנכד השני ושניהם קרויים על שם הסב. הדחף והמשיכה לתחום היא שושלת משפחתית, כאשר הבית היווה מקור השפעה לאדריכלות ובניה.
פרויקטים מעניינים: בין הפרויקטים עליהם ניצח המשרד ניתן למנות את בריכת השחייה האולימפית במכון וינגייט, המרכז המסחרי "נתנאל בשדירה" בחולון, הקריה התורנית "ישיבת מיר" במודיעין עלית, מרכז תיירות מרפא, החלמה ושיקום של "יד שרה" בירושלים ועוד אלפי יחידות דיור בכל רחבי הארץ.
שירות צבאי: שירת באוגדת שריון במלחמת יו"כ ואח"כ בפיקוד דרום כקצין מודיעין אחרי המלחמה. לאחר הלימודים בטכניון שירת 5 שנים במרכז בינוי של צה"ל והשתחרר בדרגת רס"נ. במילואים שירת משך 10 שנים כמפקד קורס ניהול פרוייקטים של צה"ל.
תחביבים: התחביב העיקרי זה המקצוע שלו, נוסף למוזיקה ואמנות קלאסית, פילוסופיה ותעופה.
אדם שהשפיע עלי בענף: בראשית פעילותו הושפע מהאדריכל ריצ'רד מאייר שלקח את הסגנון הבינלאומי למקומות של חידוש ושילוב טכנולוגי. לאחר מכן הושפע מנורמן פוסטר – חלוץ בתחום התכנון המתקדם המשלב בטכנולוגיה עתירת ידע. מבין עמינו רואה בני במשה ספדיה אחד מגדולי עולם, שפיתח שפה ייחודית בתחום המגורים וגישה נועזת בתחום המרחב הציבורי.
חברים: מלבד שותפיו, רמי כנף – איש יקר עבורו איתו הוא חולם על פרוייקטים משותפים.
אירוע שהשפיע על הקריירה: הרגע בו החליט לאחד כוחות עם שותפיו למשרד. "הבנתי ששילוב כוחות מכפיל את היכולות המקצועיות פי כמה וכמה ולא התאכזבתי. למזלי, שותפי דומים לי בערכים החיוביים שהם מקרינים, ביושרם, חריצותם וכמובן ביכולות המקצועיות שלהם", דברי פרי.
מוטו: רגישות לסביבה- מינימליזם
שאיפות לעתיד: "לעשות פרויקטים ייחודיים ופורצי דרך. הביטאט אנושי.