תחילת הדרך: בשנת 2001 ישר עם סיום ההתמחות פתח משרד עצמאי בבעלותו בתחום הנדל"ן. על אף הקשיים שצצו בדרך, ליוותה אותו האמונה שיום יבוא ומשרדו יהיה אחד המובילים בענף. גיא הונחה על-ידי שני  כללים חשובים: 1. על מנת להצליח חייבים להתמקצע ולשאוף להיות הטובים ביותר בתחום. 2. ישנם ימים/ שבועות /חודשים קשים מאוד אך גם מחשלים ורק מי שצולח אותם יגיע לפסגת ההר. המוטו שלו הוא: 'אם תרצה לנצח ותאמר לא אוכל, אין ברור כי בחרת בקל שבקל'.

ב-2019 הצטרפה עו"ד אפרת רשף שותפה במשרד. עם השנים הפך משרד עו”ד גיא פרבמן, רשף ושות’ לאחד המובילים בתחום הנדל”ן ובין המומחים בתחום ההתחדשות העירונית. המשרד מדורג במדריכי דירוג בינלאומיים ומקומיים בתחומים שונים, ובפרט בנדל”ן ובהתחדשות עירונית, ביניהם: דירוג BDI ודירוג 100 DUNS’’ ודירוג legal500.

פרויקטים מעניינים: "המשרד מלווה מגוון גדול של פרויקטים מעניינים הן מהצד של יזמים והן מהצד של בעלי הדירות. לכל פרויקט הייחודיות שלו, בהיבט של קידום הפרויקט בפרספקטיבה של היזם, בחדשנות של התחום שאותו אנו מלווים ופריצת הדרך ליישום והצלחת הפרויקטים. המשרד פורץ דרך בתחום הקרקע המשלימה והן בליווי יומיומי של בעלי דירות שחלקם לא האמינו שהיום יתגוררו בדירות חדשות".

אדם מתחום המשפט שהשפיע: "היחיד שהשפיע עלי ובזכותו אני מי שאני, זה אבי, מרק פרבמן ז"ל. ממנו למדתי על אחריות, ערכיות, אהבת המולדת, לא לוותר ותמיד לשאוף להיות הטוב ביותר".

אירוע שהשפיע על הקריירה: "ההחלטה להתמקצע בתחום התחדשות העירונית נולדה בעקבות טלפון שקיבלתי משגב פלץ, חבר מסיירת גולני שאמר לי : 'פרמון, הממשלה החליטה על תמ"א 38 אולי כדאי שתלמד את התחום'. אז מצאתי את החלטת הממשלה והבנתי מהר מאוד שזה הולך להיות תחום התמחות שלי והשאר זה היסטוריה".

פעילות התנדבותית: מתנדב בעמותת ארז, עמותה שפועלת עבור נכי צה"ל לפעילות אקסטרים (סקי, רכיבה על אופניים, טיולים וקיאקים בים). "במסגרת ההתנדבות אנחנו (חלק מהצוות שלי בסיירת גולני), מדריכים נכי צה"ל פעם בשבוע בחתירה בקיאקים בים הפתוח בכל מזג אוויר. בנוסף המשרד תורם באופן קבוע, מדי שנה מלגת לימודים שמנציחה את זכרו של לוחם סיירת גולני שנפל".

יעדים לעתיד: "שהמשרד ימשיך להיות מוביל בתחום התחדשות העירונית, שנמשיך להיות פורצי דרך ומובילי דעה ובאופן האישי שאמשיך לקום כל בוקר, בריא ועם החדווה לעשייה".